top of page

Nastopi v sezoni 2018/2019

SEPTEMBER 2018
  • 8.-9. - gostovanje v Fresingu, Nemčija
Prvi septembrski vikend smo gostovali v mestu Freising v Nemčiji. Odzvali smo se na povabilo tamkajšnjega mestnega pihalnega orkestra Stadtkapelle Freising, ki je praznoval 20-letnico obstoja. V soboto popoldne smo na glavnem prizorišču izvedli samostojni koncert, v nedeljo pa smo se udeležili častne prireditve ob obletnici in povorke skozi z mesto skupaj s še ostalimi povabljenimi godbami. Slike iz gostovanja si lahko ogledate v Galeriji in na naši FB strani.
  • 15. - 10. jubilejni festival pihalnih orkestrov LOKA JO PIHA 2018
Izvedli smo jubilejni 10. festival pihalnih orkestrov Loka jo piha na katerem so se nam pridružile godbe:
  • Pihalni orkester Alples Železniki in Mažoretno društvo Železniki
  • Pihalni orkester Alpina Žiri
  • Pihalni orkester Tržič
  • Mladinski pihalni orkester Glasbene šole Škofja Loka

Program:

10:30 - domači orkester se je predstavil s krajšim koncertom na Trgu pod gradom (pri Upravni enoti Škofja Loka).
16:00 - godbe so se odpravile na posamezne točke v Škofji Loki: na Trg pod gradom, na Mestni trg ter pred veleblagovnico Nama, kjer so popestrile dogajanje s koračnicami.
17:00 - godbe so se zbrale na Mestnem trgu in izvedle parado do Trga pod gradom.
18:00 - vsaka godba se je predstavila s koncertnim programom.
21:00 - uspešen dan se je zaključil z večernim koncertom Ensembla Ankaran.

SPONZORJI DOGODKA:
  • Občina Škofja Loka

• Jesharna

• Kavarna Vahtnica

• Krčma Mihol

• medijski sponzor Radio Sora.

Hvala vsem udeležencem, sponzorjem
in prostovoljcem, ki ste nam pomagali
pri izvedbi dogodka! Slike iz dogodka
si lahko ogledate v Galeriji in na naši
FB strani.

OKTOBER 2018
  • 30. - spominska prireditev na pokopališču Lipica in spominska prireditev pri Zvezi borcev
Ob prihajajočem Dnevu spomina na mrtve smo sodelovali na dveh spominskih prireditvah, ki sta potekali 30. oktobra 2018.
DECEMBER 2018
  • 25. - tradicionalni božično-novoletni koncert, ŠD Trata
25. decembra smo izvedli tradicionalni božično-novoletni koncert v Športni dvorani Trata. Častni govor je imel novi škofjeloški župan Tine Radinja. Prireditev je povezovala Monika Tavčar. Zahvaljujemo se vsem, ki so pripomogli k izvedbi večera in tudi sponzorjem. Predvsem pa hvala našemu zvestemu občinstvu, ki nas vsako leto spremlja v velikem številu.
FEBRUAR 2019
  • 8. - spominska slovesnost za Kamnitnikom, Pokal Loka
Sodelovali smo na spominski slovesnosti padlim talcem za Kamnitnikom. Zvečer pa smo pospremili mlade smučarje, ki so prišli na smučarsko tekmovanje Pokal Loka
  • 9. - smučanje po starem z društvo Rovtarji
Naslednji dan pa smo na njihovo tekmovanje pospremili še starodobne smučarje, ki ga organizira društvo Rovtarji.
MAREC 2019
  • 5. - pustna povorka
 Vodili smo pustno povorko od vrtca Najdihojca preko naselja Novi svet do Mestnega trga, kjer je potekalo pustno rajanje. Ker je bilo lepo in toplo vreme, se mini karnevala udeležilo veliko število malih in velikih pustnih šem ter njihovih staršev pa tudi naključnih obiskovalcev.
APRIL 2019
  • ​6. - POMLADNI KONCERT
Že tretjo pomlad zapored smo na Loškem odru priredili Pomladni koncert. Upamo, da bo to postalo stalnica na našem koledarju dogodkov, saj nam je gledališče uspelo popolnoma zapolniti. Koncert je povezovala Jana Jenko.
  • 21. - velikonočna procesija
Tradicionalno se udeležimo velikonočne procesije in sicer jutranje v Škofji Loki pri cerkvi Sv. Jakoba ter dopoldanske v Poljanah nad Škofjo Loko.
MAJ 2019
  • 1. - budnica
Tokratna budnica se je začela ob 5:30 uri in sicer na Partizanski cesti, nato smo odšli na Info točko, potem pa proti Groharjevemu naselju, kjer smo "budili" tudi novega župana Tineta Radinjo. Pot nas je nato vodila proti Novemu svetu, skozi staro mestno jedro na Spodnji trg, v Puštal, na Suho, na Trato, k Sv. Duhu, v Podlubnik in v Staro Loko, zaključek pa je bil ob 11. uri na Križni gori na shodu gorenjskih sindikatov.
JUNIJ 2019
  • 8. - Srečanje pihalnih orkestrov Gorenjske, Domžale
V okviru Slamnikarskega sejma smo se udeležili Srečanja pihalnih orkestrov Gorenjske. Obširen članek in posnetek nastopov, si lahko ogledate TUKAJ.
  • 15. - Tek štirih mostov
Tudi letos smo s svojim igranjem spodbujali tekače na tradicionalnem teku štirih mostov. Poleg nas je bilo ogromno število navijačev, ogromno tekačev, tako da je bilo res bučno.
  • 25. - slavnostni koncert ob državnem prazniku, Sokolski dom
Sezono smo zaključili s slavnostnim koncertom ob državnem prazniku, ki je tokrat ob "vremenski" sreči potekal zunaj na Mestnem trgu. Slavnostni govornik je bil doc. dr. Drago Papler, univerzitetni profesor, publicist in strokovnjak za kakovost in razvoj v elektroenergetiki. Prireditev je povezovala Monika Tavčar.