top of page

• Pihalni orkester Lesce
  • Godba na pihala Slovenske Konjice
  • Pihalni orkester Ilirska Bistrica
  • Banda municipale di Medicina (ITA)

Program:

10:30 - domači orkester se je predstavil s krajšim koncertom na Trgu pod gradom (pri Upravni enoti Škofja Loka).

16:00 - še 10 minut pred odhodom na svoja mesta smo trepetali za naše nastope, saj je lilo kot iz škafa. Točno ob 16h pa je posijalo sonce in godbe so se odpravile na posamezne točke v Škofji Loki: na Trg pod gradom, na Mestni trg ter pred veleblagovnico Nama, kjer so popestrile dogajanje s koračnicami.

17:00 - godbe so se zbrale na Mestnem trgu in izvedle parado do Trga pod gradom. Nato je sledilo slavnostno odprtje Trga pod gradom.
18:00 - vsaka godba se je predstavila s koncertnim programom.
21:00 - uspešen dan se je zaključil z večernim koncertom Andreja Šifrerja in Mali Oglasi banda.
SPONZORJI DOGODKA:
  • Občina Škofja Loka

• Simplygood, SG Guzelj d.o.o.

• Gostilna Kašča

• Kavarna Vahtnica

• Krčma Mihol

• medijski sponzor Radio Sora

Hvala vsem udeležencem, sponzorjem in prostovoljcem, ki ste nam pomagali pri izvedbi dogodka! Letošnje devetice, ki spremljajo naš festival, so nam prinesle srečo z vremenom. ;o)
Slike iz dogodka si lahko ogledate v Galeriji in na naši FB strani.
OKTOBER 2017
  • 30. - spominska prireditev na pokopališču Lipica in spominska prireditev pri Zvezi borcev
Ob prihajajočem Dnevu spomina na mrtve smo sodelovali na dveh spominskih prireditvah, ki sta potekali 30. oktobra 2017. Obe prireditvi je povezovala Monika Tavčar.
NOVEMBER 2017
  • 11. - 22. TEKMOVANJE GODB V ZABAVNEM PROGRAMU ZA POKAL VINKA ŠTRUCLA, ORMOŽ
Na Martinovo soboto smo se v Ormožu udeležili tekmovanja godb v zabavnem programu za pokal Vinka Štrucla. Na to tekmovanje smo odšli drugič (prvič leta 2013) in z največjim veseljem zapisujemo, da smo pokal ponovno osvojili! Razpisane so bile tri kategorije: tekmovali smo v kategoriji do 34 članov, sledili sta še kategorija od 35 do 40 članov in kategorija nad 40 člani. Dosegli smo 97% točk, kar je bilo tudi najvišje število doseženih točk v vseh treh kategorijah. Poleg nas so pokal v svoji kategoriji osvojili še Mengeška godba in Gasilska godba na pihala Lovrenc na Pohorju. Fotografije si lahko ogledate v Galeriji, na naši Facebook strani, izsek programa pa v razdelku Video&avdio.
DECEMBER 2017
  • 25. - tradicionalni božično-novoletni koncert, ŠD Trata, ob 19:30
V ponedeljek, 25. 12. 2017 smo v ŠD Trata priredili tradicionalni božično-novoletni koncert, ki je bil tudi tokrat dobro obiskan. Na harmoniki se nam je pridružil solist Jernej Hostnik, celotno prireditev pa je povezovala Monika Tavčar.
Zahvaljujemo se vsem sponzorjem:

- Občina Škofja Loka

- Cvetličarstvo Flora, Škofja Loka

- Simplygood, SG Guzelj d.o.o., Škofja Loka

- Gradbeništvo Šink d.o.o., Škofja Loka

- Inox Kokalj, d.o.o., Škofja Loka

- medijski sponzor Radio Sora

Fotografije si lahko ogledate v Galeriji in
na naši Facebook strani.
FEBRUAR 2018
  • 9. - spominska prireditev za Kamnitnikom, otvoritev Pokala Loka na Mestnem trgu
V petek, 9. februarja smo sodelovali na dveh prireditvah. Popoldne smo se udeležili spominske prireditve za ustreljene talce za Kamnitnikom, zvečer pa smo čez Mestni trg tradicionalno pospremili smučarske reprezentance, ki so se udeležile tekmovanja Pokal Loka.
  • 10. - smučanje po starem, Mestni trg
Naslednje jutro pa so na svoj račun prišli smučarji iz društva Rovtarji, ki so se na star način smučali po grajskem hribu.
  • 13. - pustna povorka Zveze prijateljev mladine
Kot vsako leto smo tudi tokrat pospremili pustni sprevod mask od vrtca Najdihojca do Sokolskega doma na Mestnem trgu.
Vse februarske prireditve nam je uspelo izpeljati, saj smo imeli srečo z vremenom.
APRIL 2018
  • 1. - velikonočna procesija, cerkev Sv. Jakoba - Škofja Loka
           -  velikonočna procesija, cerkev Poljane nad Škofjo Loko
Letos smo na pot pospremili kar dve velikonočni procesiji. Zjutraj smo v Škofji Loki zaigrali nekaj velikonočnih pesmi, ki so pospremile procesijo od cerkve Sv. Jakoba čez Mestni trg in nazaj k cerkvi, kasneje dopoldne pa smo pospremili še procesijo pri cerkvi v Poljanah nad Škofjo Loko.
  • 21. - POMLADNI KONCERT, Loški oder
Na Loškem odru smo izvedli Pomladni koncert, ki so ga tokrat vodili kar naši najmlajši člani orkestra. Program je bil vsekakor pester, občinstvo (in godbeniki) pa s(m)o v celotnem programu zelo uživali. Zahvaljujemo se tudi sponzorjem: Cvetličarstvo Flora, Simplygood in Radio Sora
MAJ 2018
  • 1. - tradicionalna prvomajska budnica
Kot vsako leto smo budili Ločane z budnico po ustaljenih poteh škofjeloških naselij in ulic. Zaključek je bil na shodu Gorenjskih sindikatov na Križni gori nad Škofjo Loko.
  • 16. - odkritje kipa Antona Hafnerja, Škofja Loka
Sodelovali smo na slovesnem odkritju kipa Antona Hafnerja v Aleji slavnih v Šolski ulici v Škofji Loki.
  • 20. - Festival prijateljstva, Visoko nad Škofjo Loko
Kljub nepredvidljivemu vremenu smo otvorili otroški Festival prijateljstva pri Tavčarjevem dvorcu. Otroci so ob naših zvokih zaplesali, naučili pa so se, da "ob koračnici korakamo!" :)
  • 26. - Dan odprtih vrat
V sodelovanju s pihalnim orkestrom Glasbene šole Škofja Loka smo pripravili Dan odprtih vrat, oziroma skupno vajo. Na našem dvorišču se je zbralo okrog 80 godbenikov, kar je pošteno odmevalo po okolici.
  • 31. - 70 let Gorenjskih lekarn, Brdo pri Kranju
V kongresnem centru na Brdu pri Kranju smo s slavnostnim koncertom sodelovali na 70-letnici Gorenjskih lekarn. Na odru sta se nam pridružila tudi solista, pevka Manca Špik in harmonikar Jernej Hostnik.
JUNIJ 2018
  • 9. - O'glasbena Loka, nastop v CSS Škofja Loka
Sodelovali smo na prireditvi O'glasbena Loka, ki jo pripravlja Glasbena šola Škofja Loka. Osrednji koncert je potekal na Trgu pod gradom. Po prireditvi pa smo nastopili še na tradicionalnem pikniku, ki ga pripravljajo stanovalci Centra starejših, slepih in slabovidnih Škofja Loka.
  • 16. - Tek štirih mostov
Tudi letos smo s svojim igranjem spodbujali tekače na tradicionalnem teku štirih mostov. Poleg nas je bilo ogromno število navijačev, ogromno tekačev, tako da je bilo res bučno.
  • 25. - slavnostni koncert ob državnem prazniku, Sokolski dom
Sezono smo zaključili s slavnostnim koncertom ob državnem prazniku, ki je zaradi slabega vremena potekala v Sokolskem domu. Obiskovalcev je bilo veliko, slavnostni govornik je bil g. Brane Virant, prireditev pa je povezovala Monika Tavčar.